miercuri, 12 decembrie 2012

Un blog de munte


Acum, pe final de an 2012 (chiar 12.12.2012 ! ...) - moment al bilanţurilor şi al planurilor de viitor cum se spune în asemenea împrejurări, am decis să dau viaţă unui plan mai vechi de-al meu, şi anume să materializez (ce ciudat sună, fiind totuşi în spaţiul virtual) un blog, acest blog, un loc unde vreau să povestesc pentru prieteni, cunoscuţi şi alţi gură-cască câteva din turele de munte la care am luat parte alături de nucleul dur de montagnarzi de la Iaşi sau în alte componenţe de echipe.
Îmi doresc să fie un blog de munte, dar nu exclud posibilitatea ca dacă vreodată voi simţi nevoia să mă manifest literar-memorialistic şi în aria social-culturală (exclud politica) să o fac. Aşadar, să purcedem ...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu